hotelAG to zespół doświadczonych profesjonalistów specjalizujących się w tematyce z zakresu: koncepcji i analizy finansowej, budowy, Pre-openingu, zarządzania, sprzedaży oraz marketingu i PR.
–Koncepcja oraz analiza finansowa
Projekt architektoniczny
Projekt zostanie dostosowany do aktualnych potrzeb i możliwości rynku, wykorzystując wiedzę i doświadczenie z zakresu planowania i projektowania hoteli oraz sprzedaży usług hotelowych. Analiza wraz z rekomendacjami dla biura projektowego zawiera m.in: podział procentowy powierzchni w podziale na jej funkcje, wymagane wielkości części usługowych (np. gastronomii w stosunku do pojemności hotelu), czy zalecaną strukturę pokoi. Pracujemy zarówno dla hoteli, które funkcjonują w ramach sieci jak również są hotelami prywatnymi – działającymi pod własnymi markami. Wygląd, funkcjonalność, energooszczędność to tylko wybrane elementy, o których trzeba pamiętać rozpoczynając pracę z architektami.
Budowa
Pre-opening
Oprócz doskonałej organizacji procesów i standardu usług, kluczowym elementem pre-openingu jest wprowadzenie obiektu na rynek i osiągnięcie sukcesu sprzedażowego od pierwszego dnia jego funkcjonowania.
Zarządzanie
Oferujemy profesjonalne zarządzanie hotelem przez doświadczonych ekspertów, zgodne z najlepszymi praktykami rynkowymi, które umożliwia optymalizację przychodów i kosztów obiektu, bez negatywnego wpływu na poziom obsługi gości – kluczowy współczynnik determinujący powodzenie inwestycji.
Niezależnie od tego, jak długo trwa nasze zaangażowanie, po zakończeniu umowy pozostawiamy Właścicielowi efektywnie działający i optymalnie zorganizowany obiekt.
Sprzedaż
Oferujemy przygotowanie strategii sprzedaży oraz jej wdrożenie. Działania te zakładają analizę danych oraz opracowanie budżetów krótko i średniookresowych. Budujemy relacje z odbiorcami usług, zarówno w ramach B2B ( touroperatorzy, biura podróży i portale rezerwacyjne) jak i B2C (portale rezerwacyjne, pakietowanie usług). W ramach sprzedaży koordynujemy działania we współpracy z Revenue Managerem, czyli specjalistą , który optymalizuje przychody, na bieżąco bada rynek, analizuje trendy i czynnie bierze udział w budżetowaniu i działa w celu maksymalizacji zysków.
Oferujemy profesjonalne zarządzanie hotelem przez doświadczonych ekspertów, zgodne z najlepszymi praktykami rynkowymi, które umożliwia optymalizację przychodów i kosztów obiektu, bez negatywnego wpływu na poziom obsługi gości – kluczowy współczynnik determinujący powodzenie inwestycji. Niezależnie od tego, jak długo trwa nasze zaangażowanie, po zakończeniu umowy pozostawiamy Właścicielowi efektywnie działający i optymalnie zorganizowany obiekt.
Marketing oraz PR
Za maksymalizację przychodów hotelu odpowiada menedżer ds. Marketingu. Opracowujemy programy zwiększające obłożenie i opłacalne użytkowanie obiektów noclegowych, konferencyjnych i rekreacyjnych. Mamy świadomość czynników wpływających na branżę hotelarską, znamy i rozumiemy potrzeby i postawy klientów hotelu. Menedżer jest również odpowiedzialny za koordynację działań marketingowych i promocyjnych w celu zaspokojenia potrzeb gości, ściśle współpracując z innymi pracownikami hotelu.
Klienci mogą wybrać hotel na podstawie wielu różnych czynników, np. lokalizacji, dostępu do transportu drogowego, kolejowego lub lotniczego, dostępnością sal konferencyjnych, jego reputacją czy ceną. Sprawnie określamy czynniki, które kształtują atrakcyjność Twojego hotelu dla klientów. Wykorzystujemy do tego badania marketingowe, ale także monitorujemy recenzje klientów, aby zidentyfikować mocne i słabe strony hotelu. Wiemy, że dobry marketing wymaga ścisłej współpracy z całym zespołem pracowników hotelu. Dzielimy się wynikami badań satysfakcji i recenzjami klientów z zespołem obsługi klienta, aby podnosić standardy obsługi.Znamy najnowsze badania branży turystycznej – potrafimy wychwycić trendy, które pomogą nam rozwijać Twój hotel.
Mamy duże doświadczenie w promowaniu obiektów hotelowych i tworzeniu strategii marketingowej. Aby zbudować stabilną bazę przychodów i zapewnić wysoki poziom powtarzalności transakcji budujemy relacje z klientami.
Wykorzystujemy do tego m.in. programy lojalnościowe skierowane zarówno do gości indywidualnych jak i klientów korporacyjnych, którzy potrzebują regularnych sal konferencyjnych lub zakwaterowania dla dużej liczby podróżujących pracowników lub klientów odwiedzających.