Usługi

-

hotelAG to zespół doświadczonych profesjonalistów specjalizujących się w tematyce z zakresu: koncepcji i analizy finansowej, budowy, Pre-openingu, zarządzania, sprzedaży oraz marketingu i PR.

Koncepcja oraz analiza finansowa

Studium wykonalności to analiza istniejących założeń i przygotowanie inwestycji pod względem rynkowym, inwestycyjnym i operacyjnym. Inwestor uzyskuje informację o tym jaki obiekt będzie najbardziej efektywny, o przepływach finansowych w czasie oraz rentowności inwestycji. Opracowujemy biznes plan wraz z budżetem, modelujemy parametry wpływające na przychody w czasie, przeanalizujemy bezpośrednie otoczenie biznesowe i jego wpływ na inwestycję, przygotujemy strategię marketingowo – sprzedażową. Pracujemy w oparciu o światowej klasy narzędzia analityczne. Analiza będzie podstawową dokumentacją niezbędną do uzyskania finansowania. Pomagamy określić optymalną perspektywę inwestowania w nieruchomości hotelowe, a także elementy zależne i niezależne od inwestora, które mogą wpływać na przyszłą wycenę wartości hotelu. Opracowywane przez nas studia wykonalności zdobyły uznanie banków i są używane w procesie podejmowania decyzji o finansowaniu projektu, precyzyjnie wskazują możliwości inwestycji hotelowych.

Projekt architektoniczny

Projekt zostanie dostosowany do aktualnych potrzeb i możliwości rynku, wykorzystując wiedzę i doświadczenie z zakresu planowania i projektowania hoteli oraz sprzedaży usług hotelowych. Analiza wraz z rekomendacjami dla biura projektowego zawiera m.in: podział procentowy powierzchni w podziale na jej funkcje, wymagane wielkości części usługowych (np. gastronomii w stosunku do pojemności hotelu), czy zalecaną strukturę pokoi. Pracujemy zarówno dla hoteli, które funkcjonują w ramach sieci jak również są hotelami prywatnymi – działającymi pod własnymi markami. Wygląd, funkcjonalność, energooszczędność to tylko wybrane elementy, o których trzeba pamiętać rozpoczynając pracę z architektami.

Budowa

Stworzenie hotelu to niezwykle wyjątkowe i satysfakcjonujące przedsięwzięcie biznesowe, ale nie jest to zadanie dla osób o słabych nerwach. Od pomysłu do przecinania wstęg, proces rozwoju hotelu wymaga jasnej wizji, ogromnego planowania strategicznego i poważnej wytrwałości. Oprócz tradycyjnych wyzwań związanych z otwieraniem nowej firmy, dzisiejszy krajobraz gospodarczy zmusza deweloperów do dokładniejszej niż kiedykolwiek weryfikacji każdej decyzji, aby z powodzeniem określić, gdzie się rozwijać, jaki rodzaj hotelu zbudować i jak przyciągnie on podróżnych w dzisiejszych czasach szybkich zmian na rynku.Posiadamy wiedzę i doświadczenie, którym wesprzemy Cię podczas opracowywania planu. Jako Twój partner zapewniamy dostęp do wieloletniej wiedzy branżowej, a także do zasobów sprzedaży, marketingu i dystrybucji, których Twój hotel potrzebuje, aby odnieść sukces.

Pre-opening

Otwarcie hotelu to złożony projekt, który wymaga wykwalifikowanych specjalistów. Bez względu na wielkość hotelu istnieją pewne procedury, których należy przestrzegać. Ważne jest, aby uzyskać jak najlepszy efekt na każdym etapie. Ponieważ jest to projekt angażujący wielu interesariuszy, bardzo ważne jest, aby dokładnie zaplanować kroki, tak aby spełnić ich wymagania. Należy rozważyć wszystkie aspekty i potencjalne ryzyka i połączyć je ze strategią. Faza przed otwarciem obejmuje wiele wyzwań i możliwości. Na tym etapie wszyscy interesariusze napotykają wiele problemów operacyjnych. Biorąc pod uwagę plan budżetowy, kierownictwo grupy zadaniowej musi opracować plany alternatywne, aby wypełnić krytyczny okres pierwszego roku działalności. Przygotowuje się je w celu osiągnięcia celów finansowych, a także zwrotu z inwestycji. W fazie pre-openingu organizujemy pracę obiektu hotelowego, w zakresie: wprowadzenia marki na rynek, rozpoczęcia aktywnej sprzedaży, wdrożenia systemów operacyjno – zarządczych, rekrutacji pracowników, wprowadzenia dobrych praktyk i standardów we wszystkich działach hotelowych oraz szkolenia zespołu. W dniu otwarcia obiekt będzie miał zbudowane obłożenie, będzie też w pełni gotowy do przyjęcia gości i świadczenia usług na wysokim poziomie.

Oprócz doskonałej organizacji procesów i standardu usług, kluczowym elementem pre-openingu jest wprowadzenie obiektu na rynek i osiągnięcie sukcesu sprzedażowego od pierwszego dnia jego funkcjonowania.

Zarządzanie

To, co wyróżnia naszą ofertę, to duża elastyczność. Usługa jest kierowana do inwestorów, którzy nie zamierzają samodzielnie zarządzać obiektem w perspektywie długoterminowej lub potrzebują krótkoterminowego wsparcia. Nasze doświadczenie w zarządzaniu hotelami i wypracowany know-how zapewniają sprawną organizację operacyjną, maksymalizację wyników i szybki zwrot z inwestycji. W opcji krótkoterminowej równocześnie do bieżącej pracy operacyjnej przygotowujemy zespół do pełnienia roli kierowniczej w przyszłości. Po zakończeniu naszej pracy oddajemy w ręce właściciela i docelowego zespołu zorganizowany i dobrze działający hotel. Przejmujemy w zarządzanie nie tylko hotel w całości, ale również w wybranych zakresach działalności na przykład sprzedaży i marketingu – zajmujemy się promocją oraz sprzedażą bezpośrednią.

Oferujemy profesjonalne zarządzanie hotelem przez doświadczonych ekspertów, zgodne z najlepszymi praktykami rynkowymi, które umożliwia optymalizację przychodów i kosztów obiektu, bez negatywnego wpływu na poziom obsługi gości – kluczowy współczynnik determinujący powodzenie inwestycji.
Niezależnie od tego, jak długo trwa nasze zaangażowanie, po zakończeniu umowy pozostawiamy Właścicielowi efektywnie działający i optymalnie zorganizowany obiekt.

Sprzedaż

Oferujemy przygotowanie strategii sprzedaży oraz jej wdrożenie. Działania te zakładają analizę danych oraz opracowanie budżetów krótko i średniookresowych. Budujemy relacje z odbiorcami usług, zarówno w ramach B2B ( touroperatorzy, biura podróży i portale rezerwacyjne) jak i B2C (portale rezerwacyjne, pakietowanie usług). W ramach sprzedaży koordynujemy działania we współpracy z Revenue Managerem, czyli specjalistą , który optymalizuje przychody, na bieżąco bada rynek, analizuje trendy i czynnie bierze udział w budżetowaniu i działa w celu maksymalizacji zysków.

Oferujemy profesjonalne zarządzanie hotelem przez doświadczonych ekspertów, zgodne z najlepszymi praktykami rynkowymi, które umożliwia optymalizację przychodów i kosztów obiektu, bez negatywnego wpływu na poziom obsługi gości – kluczowy współczynnik determinujący powodzenie inwestycji. Niezależnie od tego, jak długo trwa nasze zaangażowanie, po zakończeniu umowy pozostawiamy Właścicielowi efektywnie działający i optymalnie zorganizowany obiekt.

Marketing oraz PR

Za maksymalizację przychodów hotelu odpowiada menedżer ds. Marketingu. Opracowujemy programy zwiększające obłożenie i opłacalne użytkowanie obiektów noclegowych, konferencyjnych i rekreacyjnych. Mamy świadomość czynników wpływających na branżę hotelarską, znamy i rozumiemy potrzeby i postawy klientów hotelu. Menedżer jest również odpowiedzialny za koordynację działań marketingowych i promocyjnych w celu zaspokojenia potrzeb gości, ściśle współpracując z innymi pracownikami hotelu.
Klienci mogą wybrać hotel na podstawie wielu różnych czynników, np. lokalizacji, dostępu do transportu drogowego, kolejowego lub lotniczego, dostępnością sal konferencyjnych, jego reputacją czy ceną. Sprawnie określamy czynniki, które kształtują atrakcyjność Twojego hotelu dla klientów. Wykorzystujemy do tego badania marketingowe, ale także monitorujemy recenzje klientów, aby zidentyfikować mocne i słabe strony hotelu. Wiemy, że dobry marketing wymaga ścisłej współpracy z całym zespołem pracowników hotelu. Dzielimy się wynikami badań satysfakcji i recenzjami klientów z zespołem obsługi klienta, aby podnosić standardy obsługi.Znamy najnowsze badania branży turystycznej – potrafimy wychwycić trendy, które pomogą nam rozwijać Twój hotel.
Mamy duże doświadczenie w promowaniu obiektów hotelowych i tworzeniu strategii marketingowej. Aby zbudować stabilną bazę przychodów i zapewnić wysoki poziom powtarzalności transakcji budujemy relacje z klientami.

Wykorzystujemy do tego m.in. programy lojalnościowe skierowane zarówno do gości indywidualnych jak i klientów korporacyjnych, którzy potrzebują regularnych sal konferencyjnych lub zakwaterowania dla dużej liczby podróżujących pracowników lub klientów odwiedzających.